PROMO TERKINI: BELI 2 PERCUMA 1 Lihat offer!

Khas untuk penghidap ANXIETY... 

 

Pakai 5 minit dada rasa lapang, nafas makin teratur, lebih relax & tenang...❞

 

Ini bukan kisah dongeng sahabat. Ini adalah testimoni sebenar dari pengguna Tarong yang hidapi anxiety 10 tahun. TONTON VIDEO SAMPAI HABIS!

 

✅Hanya sarung di tangan

✅Mengandungi 3000 Ion Negatif

✅Tiada unsur syirik & khurafat 

✅Saiz boleh ejas. No problem

✅Sesuai untuk lelaki & wanita

Adakah anda sedang dihantui masalah-masalah ini?

Image

1. CEMAS TANPA SEBAB

Image

2. PANIC ATTACK

Image

3. INSOMNIA

Image

4. FIKIRAN KACAU BILAU

Image

5. MASALAH PENGHADAMAN YANG KRONIK

Image

6. SELALU FIKIR TENTANG MATI

Jika Ya, sedar atau tidak anda sebenarnya sedang menghidapi penyakit ANXIETY.

 

Bila jumpa doktor, check memang tak ada apa. Malah ada yang anggap anxiety ni sakit jiwa, gila, mental & wayar putus. Bagai jatuh ditimpa tangga. Sudahlah sakit, dicemuh pula jiran tetangga. Orang tengok macam sihat tapi dalaman tak kuat, lemah, jiwa rapuh.

 

Itulah Anxiety: Umpama hidup dalam mati.

Image
Image

MEMPERKENALKAN – TARONG: TERAPI ANXIETY TERBARU DIAKTIFKAN OLEH 

 

3000 ION NEGATIF

 

Kajian sekitar tahun 2002 oleh Hideo Nakane, Osamu Asami, Yukio Yamada & Hideki Ohira menunjukkan ION NEGATIF mampu membantu mengurangkan KEMURUNGAN, TEKANAN PERASAAN, STRESS, ANXIETY & MENINGKATKAN KESEJAHTERAAN HIDUP.

 

HANYA SARUNG DI PERGELANGAN TANGAN

SENANG & BERKESAN!

 

🔥Ini bukan tangkal sihir
🔥100% teknologi sains
🔥Patuh syariah boleh dipakai kaum lelaki 

🔥Tahan lasak & kalis air

TAHUKAH ANDA?

Image

Dalam seni beladiri kung fu, taichi dan shaolin yang anda sering tonton di tv...

 

mereka menekankan kepada pengaliran chi dalam badan. Chi atau tenaga badan ini sebenarnya adalah ion negatif. Chi boleh dibentuk dengan penumpuan minda dan keikhlasan.

Image

Kajian menunjukkan antara hikmah sembahyang jemaah...

 

supaya ion-ion yang positif atau negatif yang berlebihan yang ada dalam tubuh seseorang itu disebarkan sama rata kepada yang lain dan menjadikan kedudukan ion seimbang. Perseimbangan ion amat penting bagi manusia.

Image

Pernah bawa keluarga bersantai di air terjun?

 

Kesegaran & ketenangan di air terjun sebenarnya berkait rapat dengan ion negatif. Semakin banyak ion negatif, semakin segar suasana. Apabila mentari semakin terik, kandungan ion negatif semakin berkurangan sementara ion positif meningkat. 

Saksikan video demo di bawah bagaimana cara mengukur jumlah Ion Negatif di dalam TARONG

Image
Image
Image
Image
Image
Image

7 KELEBIHAN & KEPOWERAN TARONG

❝Lepas pakai Tarong, automatically dia boleh relax & tenang balik. Ini berlaku masa kena Anxiety.❞ - Bro Firdaus, 33

APA KATA PENGGUNA TARONG?

 

Kalau mereka boleh bebas dari serangan anxiety, kenapa anda perlu "TERSEKAT" dengan sakit yang anda hadapi? KENAPA? Masih nak salahkan Tuhan sebab uji anda dengan sakit ni?

 

⭐⭐⭐⭐⭐

Image
Image
Image
Image

Berita baik untuk anda jika order sekarang!

 

Bukan setakat Anxiety anda kami bantu, malahan kami bagi anda hadiah percuma lagi disamping doa-doa yang tak pernah lekang demi melihat anda bahagia, hidup sihat tanpa sakit.

Image

Anda juga boleh dapatkan Tarong secara ansuran, 0% interest. 

 

Jika faktor kewangan menjadi penghalang, anda boleh buat bayaran sikit demi sedikit selama 3 bulan. Kami akan terus pos Tarong ke alamat anda tanpa tunggu bayaran penuh. 1st payment terus pos. Offer ini tidak lama. Dapatkan sekarang sebelum tamat!

Setiap pembelian anda dilindungi 2 jaminan tahap dewa!

Image
Image

Jika anda boleh keluarkan duit kwsp atau tabung haji untuk beli telefon mahal, Produa Alza baru atau ubahsuai dapur, kenapa berkira-kira nak belanjakan duit untuk kesihatan tubuh badan? 

Klik button sampai sini

DAPATKAN SEKARANG DENGAN HARGA PROMOSI! BELI 2 UNIT PERCUMA 3 BUTTON & 1 UNIT NAVY

MARCOS

 

Khas untuk anda yang mementingkan rahsia dan privasi, sukar dibaca orang lain dan menjadi orang penting pada sekeliling kita. Tanpa kita siapalah mereka.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran)

 

RM359 RM179

BRAVO 

 

Kekuatan dalaman yang memberi impak kepada sekeliling. Seorang yang memerlukan keghairahan dan semangat bila melakukan sesuatu dan positif.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran)

 

RM359 RM179

MAGMA 

 

Khas buat anda yang mementingkan kebersihan dan ketenangan, sentiasa positif dan mementingkan kejayaan dalam hidup ini.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking| Kredit/Debit Kad | Ansuran)

 

RM359 RM179

ALPHA 

 

Khas untuk anda yang extreme dan berani, ganas untuk menjalani kehidupan seharian dan memerlukan power yg menjadi idola orang ramai.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran)

 

RM359 RM179

GREEN BERET

 

Khas buat anda yang mementingkan cita cita dan bekerjaya, yang positif memburu kejayaan lebih tinggi berbanding rakan lain.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran)

 

RM359 RM179

NAVY 

 

Khas untuk anda yang bercita-cita menjadi persona yang hebat dan sentiasa merendah diri, menyamar menjadi biasa namun hakikatnya adalah luar biasa.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran)

 

RM359 RM179

Soalan yang sering ditanya:

Takpe boss. Orang tanya saya jawab. Orang kecam saya hantar santau?. Dalam TARONG ada lebih dari 3000 ion negatif, tertinggi di pasaran Malaysia & luar negara. Buktinya ada dalam video demo kat atas. Jemput tengok ya.
Boleh je bossku. Takde masalah apa pun. Pakai je tanpa was-was.
Ion negatif akan terus bertahan selagi mana tak putus atau rosak.
Sangat boleh! Sebab TARONG ni sifat dia kalis air. Cara pakai pun kemas tak mudah jatuh atau hilang sewaktu menyelam.
Ya boleh. Hukum lelaki memakai TARONG: 1. Wanita tidak berhias dengan perhiasan getah silikon. Umum mengetahui lelaki tidak boleh memakai perhiasan wanita atau menyerupai wanita. 2. TARONG dibuktikan dengan sains mempunyai ion negatif yang diukur dengan alat (rujuk video demo di atas). 3. Larangan memakai gelang di dalam hadis adalah gelang jampi atau dikenali sebagai tangkal. TARONG tidak dijampi atau diruqyah sekalipun. 4. Konsepnya sama seperti makan pandol ketika sakit. Bukan panadol yang menyembuhkan tapi Allah. I'tikad pemakai TARONG hendaklah bukan ia yang menyembuhkan dan memberikan tenaga, tetapi Allah.
Jika ada sebarang soalan & keraguan, terus hubungi atau whatsapp nombor di bawah: Bro Hanif - 60132236447
Ya, ada. Caj penghantaran RM6 semenajung Malaysia. RM6 tambahan jika cod. Untuk Sabah Sarawak postage RM12