PROMO TERKINI: BELI 2 PERCUMA 1 Lihat offer!

KHAS UNTUK ANDA YANG SERING LETIH & LESU SEPANJANG HARI

Tingkatkan Tenaga, Stamina, Kecergasan & Kesihatan Dengan TARONG!

 

Gelang Tenaga Tarong telah disyorkan oleh pelbagai golongan termasuk pensyarah, chef hotel, anggota uniform, artis tempatan, peniaga, atlet & juga para jurulatih dari pelbagai lapangan sukan!

 

🔥Sarung di pergelangan tangan

🔥Dikuasakan 3000 hingga 5000 Ion Negatif 

🔥Dipadukan 7 Neodymium Magnet; 18k gauss.

🔥Tidak melanggar hukum syarak

🔥Tidak menyerupai perhiasan wanita

🔥Sesuai untuk lelaki & wanita, tua & muda.

Adakah anda dihantui masalah-masalah ini?

Image

1. Selalu letih / lesu / tak bertenaga / kurang stamina

Image

2. Anxiety / cemas / panik / susah nak fokus

Image

3. Insomnia - Susah tidur malam / Bangun pagi rasa berat / Tidur tak kualiti

Image

4. Sakit belakang /bahu / leher & pinggang yang berulang

Image

5. Mudah Mengantuk ketika bekerja / berehat atau memandu

Image

6. Stress gila dengan kehidupan yang semakin menekan

Jika Ya, andalah yang kami cari sejak azali. Kami pakar tingkatkan kesihatan, tenaga, stamina, fokus, kekuatan & keseimbangan tubuh anda ke tahap optimum TANPA UBATAN ATAU SUPPLEMENT!

Image

MEMPERKENALKAN - TARONG FORCE SERIES

 

GELANG TENAGA TERBARU KOMBINASI HEBAT

 

4000 ION NEGATIF

&

7 NEODYMIUM MAGNET 18K GAUSS

 

PERTAMA DI MALAYSIA

 

yang meningkatkan kelancaran peredaran darah sekaligus  memerangkap lebih banyak oksigen ke dalam tubuh. Oksigen yang banyak memastikan organ dan tisu badan berfungsi dengan jauh lebih baik.

Image

Saksikan video demo di bawah bagaimana cara mengukur jumlah Ion Negatif di dalam TARONG

7 KELEBIHAN & KEPOWERAN TARONG

.

APA KATA PENGGUNA TARONG?

 

Jangan percaya apa kami cakap.
Baca testimoni dan review daripada pengguna TARONG sendiri. Hanya tindakan yang membezakan mereka dengan anda. (Testimoni akan ditambah dari semasa ke semasa)

 

⭐⭐⭐⭐⭐

1) Feedback Hafiz Hashim, 39 Tahun

 

Bukan setakat player bola, pemain badminton pun turut menggunakan khidmat Tarong dalam melakukan latihan & mendidik anak muda sampai menjadi juara dunia satu hari nanti.

2) Feedback Encik Azhar, 45 Tahun

 

Sudah mengidap anxiety selama 10 tahun. Alhamdulillah dengan Tarong, kemaraan anxiety durjana dapat dikekang & hidup sukar semakin mudah.

3) Feedback Sani bin Tahir, 40 Tahun

 

Pengidap penyakit kronik seperti kencing manis, jantung & angin dalam badan. Ternyata memakai Tarong memberi kesan yang mendalam kesihatannya. Play video untuk cerita penuh..

4) Feedback Encik Husamuddin, 53 Tahun

 

Seorang pensyarah & counselor yang hadapi kekangan dalam menjalankan tugas akibat masalah keletihan & tidur yang terganggu.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
.

Berita baik untuk anda jika order sekarang!

 

Kami kini sedang giat menjalankan PROMOSI ISTIMEWA TERHAD bersempena dengan perlancaran design baru yang sudahpun mendarat. Rujuk gambar di bawah;

Image
Image

Last but not least, apa kelebihan TARONG berbanding jenama lain?

 

TARONG adalah satu-satunya produk seumpamanya yang diiktiraf, diperakui & digunakan oleh atlet & bekas atlet kebangsaan. Tak percaya? rujuk video Apek di bawah & Akmal Rizal di atas sekali. Ramai lagi atlet yang akan buat kemunculan lepas ni. Nantikan..

 

Cuba fikirkan sejenak, jika mereka yang bertaraf profesional pun memilih TARONG, KENAPA TIDAK ANDA? CUBA DULU BARU TAHU!

Jadi dengan segala kelebihan & jaminan yang diberikan, adakah berbaloi untuk anda mliliki TARONG? YA boss! 100% sangat berbaloi! 

Klik button sampai sini

DAPATKAN DESIGN TERBARU FORCE SERIES SEKARANG!

OBSIDIAN

 

⭐Design terbaru dari Tarong edisi MAGNETIC

⭐Mengandungi lebih 4000 ION NEGATIF (Jumlah tertinggi ketimbang design lain)

⭐Edisi 'all black' lebih premium & menawan 

⭐Dilengkapi 7 Neodymium Magnets bersamaan 18k gauss

⭐Direka bentuk seakan jam tangan

⭐Mempunyai lubang udara

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

RM458 RM239

OBSCURA

 

⭐Mengandungi lebih 3000 ION NEGATIF

⭐Dilengkapi 7 Neodymium Magnets bersamaan 18k gauss

⭐Direka bentuk seakan jam tangan

⭐Mempunyai lubang udara

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

RM438 RM219

SAPPHIRE

 

⭐Mengandungi lebih 3000 ION NEGATIF

⭐Dilengkapi 7 Neodymium Magnets bersamaan 18k gauss

⭐Direka bentuk seakan jam tangan

⭐Mempunyai lubang udara

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

RM438 RM219

MUSE

 

⭐Warna khusus untuk kaum hawa yang lembut tapi kental

⭐Mengandungi lebih 3000 ION NEGATIF

⭐Dilengkapi 7 Neodymium Magnets bersamaan 18k gauss

⭐Direka bentuk seakan jam tangan

⭐Mempunyai lubang udara

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

RM438 RM209

Soalan yang sering ditanya:

Dalam TARONG ada lebih dari 3000 hingga 5000 ion negatif, tertinggi di pasaran Malaysia & luar negara. Buktinya ada dalam video demo kat atas. Jemput tengok ya.
Boleh je bossku. Takde masalah apa pun. Pakai je tanpa was-was.
Ion negatif akan terus bertahan selagi mana tak putus atau rosak.
Sangat boleh! Sebab TARONG ni sifat dia kalis air. Cara pakai pun kemas tak mudah jatuh atau hilang sewaktu menyelam.
Ya boleh. Hukum lelaki memakai TARONG: 1. Wanita tidak berhias dengan perhiasan getah silikon. Umum mengetahui lelaki tidak boleh memakai perhiasan wanita atau menyerupai wanita. 2. TARONG dibuktikan dengan sains mempunyai ion negatif yang diukur dengan alat (rujuk video demo di atas). 3. Larangan memakai gelang di dalam hadis adalah gelang jampi atau dikenali sebagai tangkal. TARONG tidak dijampi atau diruqyah sekalipun. 4. Konsepnya sama seperti makan pandol ketika sakit. Bukan panadol yang menyembuhkan tapi Allah. I'tikad pemakai TARONG hendaklah bukan ia yang menyembuhkan dan memberikan tenaga, tetapi Allah.
Jika ada sebarang soalan & keraguan, terus hubungi atau whatsapp nombor di bawah: Bro Hanif - 60132236447
Ya, ada. Caj penghantaran RM6 semenajung Malaysia. RM6 tambahan jika cod. Untuk Sabah Sarawak postage RM12

Disclaimer:

 

"Facebook or FB a Registered Trademark of Facebook.com. The site of tarong.my is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners"