PROMO RAMADHAN: Setiap PEMBELIAN Tarong, PERCUMA 1 Botol Perfume Istimewa Lihat Offer!

Khas untuk anda yang cepat letih, lesu & tak larat macam tak lepas nyawa

AWAS!

Jangan Biarkan Penyakit 'LETIH' & 'LESU' Anda Berlarutan

dari hari ke hari, minggu demi minggu sehingga berbulan tanpa penyelesaian yang akhirnya mencetus masalah lebih parah!

"Alaa.. Kalau letih sangat tidur la sampai kiamat.. Biar je semua kerja tak siap. Balik rumah bergaduh laki bini . Padan muka" - akak letih jaga anak, 34 tahun.

Akibat rasa LETIH yang dianggap remeh, masalah lain timbul...

Badan rasa lemah & melayang

Susah tidur malam

Sakit belakang & pinggang

Rasa pening & sakit kepala

Stress & takde mood

Diserang anxiety & panic 

Apabila badan lemah, emosi terganggu, mental tak stabil maka

Prestasi kerja merosot teruk

Mudah jatuh sakit

Bergaduh suami isteri

Microsleep - Risiko kemalangan & kecelakaan

Mudah diganggu jin & syaiton

Semakin jauh dengan Tuhan

Yaa.. badan cergas, mental sihat & emosi stabil sangat penting dalam menjalani kehidupan harian. 

 

Jadi, jangan biarkan hidup anda diselubungi 

KE-LE-TI-HAN

AYUH!

Gandakan Tenaga Anda Dengan 'TARONG'. Gelang Tenaga Patuh Syariah Yang Menyalurkan 3000 Ion Negatif Ke Tubuh Badan Dalam Sesaat!

100% MENGAPLIKASIKAN KAEDAH SAINS

 

Ion Negatif diibaratkan sebagai Vitamin Udara yang sangat diperlukan oleh tubuh badan.

 

Menjadikan darah dalam badan pemakai bergerak lancar & mampu memerangkap lebih banyak oksigen ke dalam tubuh. Oksigen yang banyak memastikan tisu & organ berfungsi berpuluh kali ganda lebih baik & mantap.

 

HANYA SARUNG DI PERGELANGAN TANGAN

SENANG & BERKESAN!

 

⚡Ini bukan tangkal sihir
⚡Takde kaitan dengan Jin Ifrit
⚡100% menggunakan teknologi sains
⚡Patuh syariah boleh dipakai kaum lelaki 

7 KEBAIKAN TARONG

APA KATA PENGGUNA TARONG?

 

Jangan percaya apa kami cakap. Baca testimoni dan review daripada pengguna TARONG sendiri. Hanya tindakan yang membezakan mereka dengan anda.

 

(Testimoni akan ditambah dari semasa ke semasa)

 

⭐⭐⭐⭐⭐

.

Berita baik untuk anda jika order sekarang!

 

Kami turut menyediakan beberapa HADIAH ISTIMEWA untuk anda. Berapa unit yang anda beli sekalipun, tetap akan dapat hadiah percuma dari kami.

Setiap pembelian anda dilindungi 2 jaminan tahap dewa!

.

Berapa Harga Seunit Tarong?

Harga sebenar Tarong adalah RM359 sahaja.

Namun di hari yang mulia ni kami berbesar hati memberikan anda 50% DISCOUNT. SERIUS!

 

RM359 = RM179

 

✔️Hanya beli sekali seumur hidup. Jika suka, boleh beli lagi.

❌Suppliment? Wajib diulang beli setiap minggu/bulan. Sedar2, dah beribu habis. Allahu.

✔️Tiada kesan sampingan, hanya pakai di tangan.

❌Suppliment? sangat berisiko untuk buah pinggang jika tidak berdaftar.

✔️Dilindungi warranti setahun (T&S)

❌Suppliment? Bahaya tanggung sendiri.

 

 

Adakah berbaloi memiliki Tarong? SANGAT BERBALOI!

TAPI INGAT! Tiada benda yang kekal di dunia ini termasuklah tawaran gila kami yang akan tamat pada bila-bila masa sahaja!

Countdown

Pilih Design & Warna Kegemaran Anda Sekarang Sebelum Offer Tamat!

Soalan Yang Sering Ditanya:

Takpe boss. Orang tanya saya jawab. Orang kecam saya hantar santau?. Dalam TARONG ada lebih dari 3000 ion negatif, tertinggi di pasaran Malaysia & luar negara. Buktinya ada dalam video demo kat atas. Jemput tengok ya.
Boleh je bossku. Takde masalah apa pun. Pakai je tanpa was-was.
Ion negatif akan terus bertahan selagi mana tak putus atau rosak.
Sangat boleh! Sebab TARONG ni sifat dia kalis air. Cara pakai pun kemas tak mudah jatuh atau hilang sewaktu menyelam.
Ya boleh. Hukum lelaki memakai TARONG: 1. Wanita tidak berhias dengan perhiasan getah silikon. Umum mengetahui lelaki tidak boleh memakai perhiasan wanita atau menyerupai wanita. 2. TARONG dibuktikan dengan sains mempunyai ion negatif yang diukur dengan alat (rujuk video demo di atas). 3. Larangan memakai gelang di dalam hadis adalah gelang jampi atau dikenali sebagai tangkal. TARONG tidak dijampi atau diruqyah sekalipun. 4. Konsepnya sama seperti makan pandol ketika sakit. Bukan panadol yang menyembuhkan tapi Allah. I'tikad pemakai TARONG hendaklah bukan ia yang menyembuhkan dan memberikan tenaga, tetapi Allah.
Jika ada sebarang soalan & keraguan, terus hubungi atau whatsapp nombor di bawah: Bro Hanif - 60132236447
Ya, ada. Caj penghantaran hanya RM5 untuk seluruh seluruh semenanjung Malaysia. Manakala untuk Sabah, Sarwwak & Labuan hanya RM11.