PROMO TERKINI: BELI 2 PERCUMA 1 Lihat offer!

KHAS UNTUK ANDA YANG SERING LETIH & LESU SEPANJANG HARI

Tingkatkan Tenaga, Stamina, Kecergasan & Kesihatan Dengan TARONG!

 

Gelang Tenaga Tarong telah disyorkan oleh bekas-bekas atlet Malaysia dari pelbagai jenis sukan. Dijamin berkesan!

 

🔥Sarung di pergelangan tangan

🔥Mengandungi 3000 Ion Negatif

🔥Tiada unsur syirik atau khurafat

🔥Saiz boleh ejas ikut ukuran tangan

🔥Tidak menyerupai perhiasan wanita

Adakah anda dihantui masalah-masalah ini?

Image

1. Selalu letih / lesu / tak bertenaga / kurang stamina

Image

2. Anxiety / cemas / panik / susah nak fokus

Image

3. Insomnia - Susah tidur malam. Bangun pagi rasa berat

Image

4. Sakit belakang, bahu, leher & pinggang yang berulang

Image

5. Mudah Mengantuk ketika bekerja, berehat atau memandu

Image

6. Stress gila dengan kehidupan yang semakin menekan

Jika Ya, andalah yang kami cari sejak azali. Kami pakar tingkatkan kesihatan, tenaga, stamina, fokus, kekuatan & keseimbangan tubuh anda ke tahap optimum TANPA UBATAN ATAU SUPPLEMENT!

Image
Image

MEMPERKENALKAN TARONG

 

GELANG TENAGA  MENGANDUNGI 

 

3000 ION NEGATIF

 

MENJADIKAN DARAH DALAM BADAN PEMAKAI BERGERAK LANCAR & MAMPU MEMERANGKAP LEBIH BANYAK OKSIGEN KE DALAM TUBUH. OKSIGEN YANG BANYAK MEMASTIKAN TISU & ORGAN BERFUNGSI DENGAN LEBIH BAIK DARI BIASA!

 

HANYA SARUNG DI PERGELANGAN TANGAN. SENANG & BERKESAN!

 

✅Ini bukan tangkal sihir
✅Takde kaitan dengan alam ghaib

✅Tiada nasab dengan kad jimat minyak
✅100% aplikasi teknologi sains
✅Tahan lasak & kalis air

TAHUKAH ANDA?

Image

Wachaaa!! Dalam seni beladiri kung fu, taichi dan shaolin yang anda sering tonton di tv...

 

mereka menekankan kepada pengaliran chi dalam badan. Chi atau tenaga badan ini sebenarnya adalah ion negatif. Chi boleh dibentuk dengan penumpuan minda dan keikhlasan.

Image

Kajian menunjukkan antara hikmah sembahyang jemaah...

 

supaya ion-ion yang positif atau negatif yang berlebihan yang ada dalam tubuh seseorang itu disebarkan sama rata kepada yang lain dan menjadikan kedudukan ion seimbang. Perseimbangan ion amat penting bagi manusia.

Image

Pernah bawa keluarga bersantai di air terjun?

 

Kesegaran & ketenangan di air terjun sebenarnya berkait rapat dengan ion negatif. Semakin banyak ion negatif, semakin segar suasana. Apabila mentari semakin terik, kandungan ion negatif semakin berkurangan sementara ion positif meningkat. 

Saksikan video demo di bawah bagaimana cara mengukur jumlah Ion Negatif di dalam TARONG

Image
Image
Image
Image
Image
Image

7 KELEBIHAN & KEPOWERAN TARONG

APA KATA PENGGUNA TARONG?

 

Jangan percaya apa kami cakap.
Baca testimoni dan review daripada pengguna TARONG sendiri. Hanya tindakan yang membezakan mereka dengan anda. (Testimoni akan ditambah dari semasa ke semasa)

 

⭐⭐⭐⭐⭐

1) Feedback Hafiz Hashim, 39 Tahun

 

Bukan setakat player bola, pemain badminton pun turut menggunakan khidmat Tarong dalam melakukan latihan & mendidik anak muda sampai menjadi juara dunia satu hari nanti.

2) Feedback Sani bin Tahir, 40 Tahun

 

Pengidap penyakit kronik seperti kencing manis, jantung & angin dalam badan. Ternyata memakai Tarong memberi kesan yang mendalam kesihatannya. Play video untuk cerita penuh..

3) Feedback Encik Husamddin, 53 Tahun

 

Seorang pensyarah & counselor yang hadapi kekangan dalam menjalankan tugas akibat masalah keletihan & tidur yang terganggu.

4) Feedback Encik Rafie & Puan Farah, 29 & 34 Tahun

 

Pasangan suami isteri yang gigih mencari rezeki sebagai peniaga. Namun tenaga yang ada terkadang tak cukup menampung kerja harian.

5) Feedback Chef Farid, 38 Tahun

 

Seorang chef professional di sebuah restoran terkenal yang sering alami masalah lesu & letih ketika berkerja & memandu. Segalanya berubah lepas mencuba Tarong...

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Berita baik untuk anda jika order sekarang!

 

Kami kini sedang giat menjalankan PROMOSI ISTIMEWA TERHAD bersempena dengan perlancaran design baru yang bakal mendarat tak lama lagi. Rujuk gambar di bawah;

Image

Setiap pembelian anda dilindungi 2 jaminan tahap dewa!

Image
Image

Last but not least, apa kelebihan TARONG berbanding jenama lain?

 

TARONG adalah satu-satunya produk seumpamanya yang diiktiraf, diperakui & digunakan oleh atlet & bekas atlet kebangsaan. Tak percaya? rujuk video Apek di bawah & Akmal Rizal di atas sekali. Ramai lagi atlet yang akan buat kemunculan lepas ni. Nantikan..

 

Cuba fikirkan sejenak, jika mereka yang bertaraf profesional pun memilih TARONG, KENAPA TIDAK ANDA? CUBA DULU BARU TAHU!

Jadi dengan segala kelebihan & jaminan yang diberikan, adakah berbaloi untuk anda mliliki TARONG? YA boss! 100% sangat berbaloi! 

Klik button sampai sini

DAPATKAN SEKARANG DENGAN HARGA PROMOSI DISCOUNT 55%! 

MARCOS #preorder

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

💰 Harga sebenar: RM359

💰 Harga promosi: RM159

💰 Harga preorder: RM99

BRAVO #preorder

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

💰 Harga sebenar: RM359

💰 Harga promosi: RM159

💰 Harga preorder: RM99

METAL #preorder

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking| Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

💰 Harga sebenar: RM359

💰 Harga promosi: RM159

💰 Harga preorder: RM99

DENIM #preorder

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking| Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

💰 Harga sebenar: RM359

💰 Harga promosi: RM159

💰 Harga preorder: RM99

NOBEL #preorder

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking| Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

💰 Harga sebenar: RM359

💰 Harga promosi: RM159

💰 Harga preorder: RM99

STONE #preorder

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

💰 Harga sebenar: RM359

💰 Harga promosi: RM159

💰 Harga preorder: RM99

Soalan yang sering ditanya:

Takpe boss. Orang tanya saya jawab. Orang kecam saya hantar santau?. Dalam TARONG ada lebih dari 3000 ion negatif, tertinggi di pasaran Malaysia & luar negara. Buktinya ada dalam video demo kat atas. Jemput tengok ya.
Boleh je bossku. Takde masalah apa pun. Pakai je tanpa was-was.
Ion negatif akan terus bertahan selagi mana tak putus atau rosak.
Sangat boleh! Sebab TARONG ni sifat dia kalis air. Cara pakai pun kemas tak mudah jatuh atau hilang sewaktu menyelam.
Ya boleh. Hukum lelaki memakai TARONG: 1. Wanita tidak berhias dengan perhiasan getah silikon. Umum mengetahui lelaki tidak boleh memakai perhiasan wanita atau menyerupai wanita. 2. TARONG dibuktikan dengan sains mempunyai ion negatif yang diukur dengan alat (rujuk video demo di atas). 3. Larangan memakai gelang di dalam hadis adalah gelang jampi atau dikenali sebagai tangkal. TARONG tidak dijampi atau diruqyah sekalipun. 4. Konsepnya sama seperti makan pandol ketika sakit. Bukan panadol yang menyembuhkan tapi Allah. I'tikad pemakai TARONG hendaklah bukan ia yang menyembuhkan dan memberikan tenaga, tetapi Allah.
Jika ada sebarang soalan & keraguan, terus hubungi atau whatsapp nombor di bawah: Bro Hanif - 60132236447
Ya, ada. Caj penghantaran RM6 semenajung Malaysia. RM6 tambahan jika cod. Untuk Sabah Sarawak postage RM12

Disclaimer:

 

"Facebook or FB a Registered Trademark of Facebook.com. The site of tarong.my is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners"