PROMO RAMADHAN: Setiap PEMBELIAN Tarong, PERCUMA 1 Botol Perfume Istimewa Lihat Offer!

INILAH RAHSIA TERBESAR BAGAIMANA ATLET TINGKATKAN TENAGA, STAMINA, FOKUS & KECERGASAN KE TAHAP MAKSIMUM DENGAN MUDAH & BERKESAN!

 

 

Hanya sarung di pergelangan tangan, 3000 ion negatif disalurkan terus ke tubuh badan dalam sesaat secara automatik.

"Perhhh.. lejen bole sepak tanah air pun rekomen Tarong boss..."

ADAKAH ANDA HADAPI MASALAH INI SETIAP KALI BUAT AKTIVITI LASAK / BERSUKAN / BEKERJA?

Jika Ya, andalah yang kami cari sejak azali. Kami pakar tingkatkan kesihatan, tenaga, stamina, fokus, kekuatan & keseimbangan tubuh anda ke satu level yang anda tak pernah sampai pun sebelum ini!

MEMPERKENALKAN – 'TARONG: BE EXTRA' GELANG TENAGA YANG MENGANDUNGI LEBIH

 

3000 Ion Negatif

 

MENJADIKAN DARAH DALAM BADAN PEMAKAI BERGERAK LANCAR & MAMPU MEMERANGKAP LEBIH BANYAK OKSIGEN KE DALAM TUBUH. OKSIGEN YANG BANYAK MEMASTIKAN TISU & ORGAN BERFUNGSI LEBIH CANTIK & TIP TOP!


✅Tahan lasak & kalis air
✅Saiz boleh laras macam jam
✅Design yang memukau & elegen
✅Selesa dipakai tiada rasa gatal
✅Sesuai untuk lelaki & wanita

✅Ada pelbagai warna untuk digayakan

TAHUKAH ANDA?

Dalam seni beladiri kung fu, taichi dan shaolin yang anda sering tonton di tv...

 

mereka menekankan kepada pengaliran chi dalam badan. Chi atau tenaga badan ini sebenarnya adalah ion negatif. Chi boleh dibentuk dengan penumpuan minda dan keikhlasan.

Kajian menunjukkan antara hikmah sembahyang jemaah...

 

supaya ion-ion yang positif atau ion negatif yang berlebihan yang ada dalam tubuh seseorang itu disebarkan sama rata kepada yang lain dan menjadikan kedudukan ion seimbang. Perseimbangan ion amat penting bagi manusia.

Pernah bawa keluarga bersantai di air terjun?

 

Kesegaran di air terjun berpunca dari ion negatif. Semakin banyak ion negatif, semakin segar suasana. Apabila mentari semakin terik, kandungan ion negatif semakin berkurangan. Ketika ini, kita akan mudah rasa letih. Ya! di kawasan air terjun ada banyak ion negatif.

 

7 MANFAAT TARONG

INI BUKAN TAHYUL, SYIRIK ATAU SCAM!

 

Tarong telah terjual lebih 10,000 unit dalam setahun leibh selepas pelancaran. Bukan setakat atlet malahan chef, askar, polis, doktor, cikgu, ahli perniagaan, rider foodpanda, abang lori angkat barang, janda semua menggunakan Tarong demi kekal bertenaga sepanjang hari!

"YEKE DALAM TARONG ADA LEBIH 3000 ION NEGATIF? TAHU MANA?"

 

Okay.. jom kita cuba try test guna alatan khas  untuk mengesan berapa banyak ion negatif ada dalam TARONG. Jika anda ada budget, boleh beli & test sendiri untuk keyakinan yang mendalam.

PERBANDINGAN ION POSITIF & ION NEGATIF

APA KATA PENGGUNA TARONG?

 

Jangan percaya apa kami cakap. Baca testimoni dan review daripada pengguna TARONG sendiri. Hanya tindakan yang membezakan mereka dengan anda.

 

(Testimoni akan ditambah dari semasa ke semasa)

 

⭐⭐⭐⭐⭐

1) Feedback Khairul Fahmi Che Mat

 

Kenal tak? Player kebangsaan pun rekoman Tarong. Maknanya Tarong bukan biasa2. InshaAllah pemakaian Tarong bantu tingkatkan prestasi!

2) Feedback Hafiz Hashim

 

Bukan setakat player bola, pemain badminton pun turut menggunakan khidmat Tarong dalam melakukan latihan & mendidik anak muda sampai menjadi juara dunia satu hari nanti.

3) Feedback Bro Mohd Fadzli

 

Bro Fadzil ni seorang peminat sukan berbasikal. Kerja kayuh je sampai nak muntah. Tapi lepas pakai Tarong berubah 180 darjah. Mantap bossku!

Berita baik jika anda order sekarang!

 

Promosi sempena Hari Malaysia masih berlangsung sehingga ke hari ini. Beli 2 unit Tarong mana-mana design, anda akan mendapat 1 unit Tarong ALPHA secara PERCUMA. SERIUS!

Bukan tu je.. ada lagi. Setiap pembelian anda dilindungi 2 jaminan tahap dewa!

Jadi dengan segala kelebihan & jaminan yang diberikan, adakah berbaloi untuk anda mliliki TARONG? YA boss! 100% sangat berbaloi!

 

DAPATKAN SEKARANG DENGAN HARGA DISKAUN 50%!

Klik button sampai sini

MARCOS

 

Khas kepada mereka yang bercita-cita menjadi persona yang hebat dan sentiasa merendah diri menyamar menjadi biasa namun hakikatnya adalah orang luar biasa.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x Tanpa Interest)

 

RM359 RM179

BRAVO

 

Khas kepada mereka yang mementingkan cita cita dan bekerjaya, yang positif memburu kejayaan lebih tinggi daripada rakan sekeliling.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x Tanpa Interest)

 

RM359 RM179

MAGMA

 

Khas untuk mereka yang extreme dan berani, ganas untuk menjalani kehidupan seharian dan memerlukan power yg menjadi idola orang ramai nanti.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x Tanpa Interest)

 

RM359 RM179

ALPHA

 

Khas untuk mereka yang mementingkan rahsia dan privasi, sukar dibaca orang lain dan  menjadi orang penting pada sekeliling kita tanpa kita siapalah mereka.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x Tanpa Interest)

 

RM359 RM179

GREEN BERET

 

Khas untuk mereka yang mementingkan rahsia dan privasi, sukar dibaca orang lain dan  menjadi orang penting pada sekeliling kita tanpa kita siapalah mereka.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x Tanpa Interest)

 

RM359 RM179

NAVY

 

Khas untuk mereka yang tenang kita pasti menang, bijak dan terpaling rilex dalam menguruskan kerja dengan penuh tanggunjawab.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x Tanpa Interest)

 

RM359 RM179

Soalan yang sering diatanya:

Takpe boss. Orang tanya saya jawab. Orang kecam saya hantar santau?. Dalam TARONG ada lebih dari 3000 ion negatif, tertinggi di pasaran Malaysia & luar negara. Buktinya ada dalam video demo kat atas. Jemput tengok ya.
Boleh je bossku. Takde masalah apa pun. Pakai je tanpa was-was.
Ion negatif akan terus bertahan selagi mana tak putus atau rosak.
Sangat boleh! Sebab TARONG ni sifat dia kalis air. Cara pakai pun kemas tak mudah jatuh atau hilang sewaktu menyelam.
Ya boleh. Hukum lelaki memakai TARONG: 1. Wanita tidak berhias dengan perhiasan getah silikon. Umum mengetahui lelaki tidak boleh memakai perhiasan wanita atau menyerupai wanita. 2. TARONG dibuktikan dengan sains mempunyai ion negatif yang diukur dengan alat (rujuk video demo di atas). 3. Larangan memakai gelang di dalam hadis adalah gelang jampi atau dikenali sebagai tangkal. TARONG tidak dijampi atau diruqyah sekalipun. 4. Konsepnya sama seperti makan pandol ketika sakit. Bukan panadol yang menyembuhkan tapi Allah. I'tikad pemakai TARONG hendaklah bukan ia yang menyembuhkan dan memberikan tenaga, tetapi Allah.
Jika ada sebarang soalan & keraguan, terus hubungi atau whatsapp nombor di bawah: Bro Hanif - 60132236447
Ye ada. Kami akan caj RM5 sahaja untuk penghantaran seluruh semenanjung Malaysia. Sangat jimat & berbaloi.