PROMO TERKINI: BELI 2 PERCUMA 1 Lihat offer!

PERHATIAN!!!

KHAS BUAT ANDA YANG CEPAT LETIH, LESU, KURANG STAMINA, MENGANTUK WAKTU DRIVE, SUSAH TIDUR MALAM, BANGUN PAGI SAKIT BADAN, PINGGANG, LEHER & PALING TERUK APABILA ANDA DISERANG ANXIETY SAMPAI DITUDUH GILA!

MACAM TAK PERCAYA!

 

"3 hari pakai rasa tidur lebih kualiti, lebih lena & badan lebih segar"

TAK SANGKA BETUL!

 

"badan rasa macam 20an walau umur dah 50an"

ANDA ALAMI MASALAH-MASALAH NI?

LETIH | LESU | LEMAH | KURANG STAMINA

INSOMNIA SUSAH TIDUR MALAM

MENGANTUK KETIKA BEKERJA & MEMANDU

ANXIETY | CEMAS | PANIK

SAKIT BADAN LEHER PINGGANG BAHU

STRESS TAHAP GABAN!

JANGAN RISAU

 

"Sekarang ni penyelesaiannya dah ada depan mata!"

MEMPERKENALKAN

MEMPERKENALKAN - "TARONG"

GELANG TENAGA KOMBINASI HEBAT

 

3000 ION NEGATIF

&

7 NEODYMIUM MAGNET 18K GAUSS

 

PERTAMA DI MALAYSIA

 

yang meningkatkan kelancaran peredaran darah sekaligus  memerangkap lebih banyak oksigen ke dalam tubuh. Oksigen yang banyak memastikan organ dan tisu badan berfungsi dengan jauh lebih baik.

"Apak & Chombi dah try memang padu terukkk ini barang. Kali ni Apak nak korang plak try. Yeahhh!"

SPEECHLESS! 

 

"badan lebih bertenaga walau diserang COVID"

"tak penat & tak stress"

BETUL-BETUL TAK SANGKA!

 

"tak lesu & tak mengantuk waktu kerja"

 

"masalah ANXIETY & GERD makin hilang dalam seminggu"

 

"tiada lagi sakit kepala, lutut, belakang & pinggang"

PALING MUSTAHAK! 

 

"stamina cemerlang, sentiasa bertenaga & kurang letih"

KESIMPULANNYA...

 

"kena pakai sendiri baru rasa perubahan"

Berita baik untuk anda jika order sekarang!

Kami kini sedang giat menjalankan PROMOSI ISTIMEWA TERHAD bersempena dengan perlancaran design baru yang bakal mendarat tak lama lagi. Rujuk gambar di bawah;

Setiap pembelian anda dilindungi jaminan tahap dewa!

Jadi dengan segala kelebihan & jaminan yang diberikan, adakah berbaloi untuk anda mliliki TARONG? YA boss! 100% sangat berbaloi! 

DAPATKAN SEKARANG DENGAN HARGA PROMOSI DISCOUNT 50%! 

OBSCURA

 

⭐Design terbaru dari Tarong edisi MAGNETIC

⭐Mengandungi lebih 4000 ION NEGATIF

⭐Delingkapi 7 Neodymium Magnets  bersamaan 18k gauss

⭐Direka bentuk seakan jam tangan

⭐Mempunyai lubang udara

 

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

RM438 RM219

SAPPHIRE

 

⭐Design terbaru dari Tarong edisi MAGNETIC

⭐Mengandungi lebih 4000 ION NEGATIF

⭐Delingkapi 7 Neodymium Magnets  bersamaan 18k gauss

⭐Direka bentuk seakan jam tangan

⭐Mempunyai lubang udara

 

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

RM438 RM219

MUSE

 

⭐Design terbaru dari Tarong edisi MAGNETIC

⭐Mengandungi lebih 4000 ION NEGATIF

⭐Delingkapi 7 Neodymium Magnets  bersamaan 18k gauss

⭐Direka bentuk seakan jam tangan

⭐Mempunyai lubang udara

 

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

RM438 RM219

Soalan yang sering ditanya:

Takpe boss. Orang tanya saya jawab. Orang kecam saya hantar santau?. Dalam TARONG ada lebih dari 3000 ion negatif, tertinggi di pasaran Malaysia & luar negara. Buktinya ada dalam video demo kat atas. Jemput tengok ya.
Boleh je bossku. Takde masalah apa pun. Pakai je tanpa was-was.
Ion negatif akan terus bertahan selagi mana tak putus atau rosak.
Sangat boleh! Sebab TARONG ni sifat dia kalis air. Cara pakai pun kemas tak mudah jatuh atau hilang sewaktu menyelam.
Ya boleh. Hukum lelaki memakai TARONG: 1. Wanita tidak berhias dengan perhiasan getah silikon. Umum mengetahui lelaki tidak boleh memakai perhiasan wanita atau menyerupai wanita. 2. TARONG dibuktikan dengan sains mempunyai ion negatif yang diukur dengan alat (rujuk video demo di atas). 3. Larangan memakai gelang di dalam hadis adalah gelang jampi atau dikenali sebagai tangkal. TARONG tidak dijampi atau diruqyah sekalipun. 4. Konsepnya sama seperti makan pandol ketika sakit. Bukan panadol yang menyembuhkan tapi Allah. I'tikad pemakai TARONG hendaklah bukan ia yang menyembuhkan dan memberikan tenaga, tetapi Allah.
Jika ada sebarang soalan & keraguan, terus hubungi atau whatsapp nombor di bawah: Bro Hanif - 60132236447
Ya, ada. Caj penghantaran RM6 semenajung Malaysia. RM6 tambahan jika cod. Untuk Sabah Sarawak postage RM12

Disclaimer:

 

"Facebook or FB a Registered Trademark of Facebook.com. The site of tarong.my is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners"