PROMO TERKINI: BELI 2 PERCUMA 1 Lihat offer!

KHAS UNTUK ANDA YANG SERING LETIH & LESU SEPANJANG HARI

Tingkatkan Tenaga, Stamina, Kecergasan & Kesihatan Dengan TARONG!

 

Gelang Tenaga Tarong telah disyorkan oleh bekas-bekas atlet Malaysia dari pelbagai jenis sukan. Dijamin berkesan!

 

🔥Sarung di pergelangan tangan

🔥Mengandungi 3000 Ion Negatif

🔥Tiada unsur syirik atau khurafat

🔥Saiz boleh ejas ikut ukuran tangan

🔥Tidak menyerupai perhiasan wanita

Adakah anda dihantui masalah-masalah ini?

Image

1. Selalu letih / lesu / tak bertenaga / kurang stamina

Image

2. Anxiety / cemas / panik / susah nak fokus

Image

3. Insomnia - Susah tidur malam. Bangun pagi rasa berat

Image

4. Sakit belakang, bahu, leher & pinggang yang berulang

Image

5. Mudah Mengantuk ketika bekerja, berehat atau memandu

Image

6. Stress gila dengan kehidupan yang semakin menekan

Jika Ya, andalah yang kami cari sejak azali. Kami pakar tingkatkan kesihatan, tenaga, stamina, fokus, kekuatan & keseimbangan tubuh anda ke tahap optimum TANPA UBATAN ATAU SUPPLEMENT!

Image

MEMPERKENALKAN TARONG

 

GELANG TENAGA  MENGANDUNGI 

 

LEBIH 3000 ION NEGATIF

 

yang meningkatkan kelancaran peredaran darah sekaligus  memerangkap lebih banyak oksigen ke dalam tubuh. Oksigen yang banyak memastikan organ dan tisu badan berfungsi dengan jauh lebih baik.

 

HANYA SARUNG DI PERGELANGAN TANGAN. SENANG & BERKESAN!

Image

Saksikan video demo di bawah bagaimana cara mengukur jumlah Ion Negatif di dalam TARONG

7 KELEBIHAN & KEPOWERAN TARONG

APA KATA PENGGUNA TARONG?

 

Jangan percaya apa kami cakap.
Baca testimoni dan review daripada pengguna TARONG sendiri. Hanya tindakan yang membezakan mereka dengan anda. (Testimoni akan ditambah dari semasa ke semasa)

 

⭐⭐⭐⭐⭐

1) Feedback Hafiz Hashim, 39 Tahun

 

Bukan setakat player bola, pemain badminton pun turut menggunakan khidmat Tarong dalam melakukan latihan & mendidik anak muda sampai menjadi juara dunia satu hari nanti.

2) Feedback Sani bin Tahir, 40 Tahun

 

Pengidap penyakit kronik seperti kencing manis, jantung & angin dalam badan. Ternyata memakai Tarong memberi kesan yang mendalam kesihatannya. Play video untuk cerita penuh..

3) Feedback Encik Husamddin, 53 Tahun

 

Seorang pensyarah & counselor yang hadapi kekangan dalam menjalankan tugas akibat masalah keletihan & tidur yang terganggu.

4) Feedback Encik Rafie & Puan Farah, 29 & 34 Tahun

 

Pasangan suami isteri yang gigih mencari rezeki sebagai peniaga. Namun tenaga yang ada terkadang tak cukup menampung kerja harian.

5) Feedback Chef Farid, 38 Tahun

 

Seorang chef professional di sebuah restoran terkenal yang sering alami masalah lesu & letih ketika berkerja & memandu. Segalanya berubah lepas mencuba Tarong...

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Berita baik untuk anda jika order sekarang!

 

Kami kini sedang giat menjalankan PROMOSI ISTIMEWA TERHAD bersempena dengan perlancaran design baru yang bakal mendarat tak lama lagi. Rujuk gambar di bawah;

Image

Setiap pembelian anda dilindungi 2 jaminan tahap dewa!

Image
Image

Last but not least, apa kelebihan TARONG berbanding jenama lain?

 

TARONG adalah satu-satunya produk seumpamanya yang diiktiraf, diperakui & digunakan oleh atlet & bekas atlet kebangsaan. Tak percaya? rujuk video Apek di bawah & Akmal Rizal di atas sekali. Ramai lagi atlet yang akan buat kemunculan lepas ni. Nantikan..

 

Cuba fikirkan sejenak, jika mereka yang bertaraf profesional pun memilih TARONG, KENAPA TIDAK ANDA? CUBA DULU BARU TAHU!

Jadi dengan segala kelebihan & jaminan yang diberikan, adakah berbaloi untuk anda mliliki TARONG? YA boss! 100% sangat berbaloi! 

Klik button sampai sini

DAPATKAN SEKARANG DENGAN HARGA PROMOSI DISCOUNT 55%! 

MARCOS

 

Khas untuk anda yang mementingkan rahsia dan privasi, sukar dibaca orang lain dan menjadi orang penting pada sekeliling kita. Tanpa kita siapalah mereka.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

RM359 RM159

BRAVO 

 

Kekuatan dalaman yang memberi impak kepada sekeliling. Seorang yang memerlukan keghairahan dan semangat bila melakukan sesuatu dan positif.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

RM359 RM159

MAGMA 

 

Khas buat anda yang mementingkan kebersihan dan ketenangan, sentiasa positif dan mementingkan kejayaan dalam hidup ini.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking| Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

RM359 RM159

ALPHA 

 

Khas untuk anda yang extreme dan berani, ganas untuk menjalani kehidupan seharian dan memerlukan power yg menjadi idola orang ramai.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

RM359 RM159

GREEN BERET

 

Khas buat anda yang mementingkan cita cita dan bekerjaya, yang positif memburu kejayaan lebih tinggi berbanding rakan lain.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

RM359 RM159

NAVY 

 

Khas untuk anda yang bercita-cita menjadi persona yang hebat dan sentiasa merendah diri, menyamar menjadi biasa namun hakikatnya adalah luar biasa.

 

(✅Kaedah bayaran: COD | Online Banking | Kredit/Debit Kad | Ansuran 3x)

 

RM359 RM159

Soalan yang sering ditanya:

Takpe boss. Orang tanya saya jawab. Orang kecam saya hantar santau?. Dalam TARONG ada lebih dari 3000 ion negatif, tertinggi di pasaran Malaysia & luar negara. Buktinya ada dalam video demo kat atas. Jemput tengok ya.
Boleh je bossku. Takde masalah apa pun. Pakai je tanpa was-was.
Ion negatif akan terus bertahan selagi mana tak putus atau rosak.
Sangat boleh! Sebab TARONG ni sifat dia kalis air. Cara pakai pun kemas tak mudah jatuh atau hilang sewaktu menyelam.
Ya boleh. Hukum lelaki memakai TARONG: 1. Wanita tidak berhias dengan perhiasan getah silikon. Umum mengetahui lelaki tidak boleh memakai perhiasan wanita atau menyerupai wanita. 2. TARONG dibuktikan dengan sains mempunyai ion negatif yang diukur dengan alat (rujuk video demo di atas). 3. Larangan memakai gelang di dalam hadis adalah gelang jampi atau dikenali sebagai tangkal. TARONG tidak dijampi atau diruqyah sekalipun. 4. Konsepnya sama seperti makan pandol ketika sakit. Bukan panadol yang menyembuhkan tapi Allah. I'tikad pemakai TARONG hendaklah bukan ia yang menyembuhkan dan memberikan tenaga, tetapi Allah.
Jika ada sebarang soalan & keraguan, terus hubungi atau whatsapp nombor di bawah: Bro Hanif - 60132236447
Ya, ada. Caj penghantaran RM6 semenajung Malaysia. RM6 tambahan jika cod. Untuk Sabah Sarawak postage RM12

Disclaimer:

 

"Facebook or FB a Registered Trademark of Facebook.com. The site of tarong.my is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners"